vineri, 29 octombrie 2010

`Uita-ma!


Chiar nu te credeam asa ! Credeam ca esti sincer..ca tot ceea ce spui vine din inima, fara minciuni si cliseuri..Credeam ca ce spui tu, e chiar ceea ce simti pentru mine..Chiar nu ma gandeam ca o sa te porti asa. Cat ai putut sa te prefaci in acest timp..Doar ca sa iti atingi scopul.. Dupa tot ce am facut? Si cand am spus Stop! gata, "dragostea" ta pentru mine a disparut? Doar pentru asta te`ai schimbat? Doar pentru motivul asta? Hm..Stiam ca asa vei face. Asta e motivul pentru care si eu fac toate astea, sa vad daca tu chiar vorbesti sincer, chiar ma iubesti, asa cum spui..dar, se pare ca e exact ceea ce gandeam. Stii ceva? Uita`ma! Numele meu sa insemne 0 pentru tine! caci si al tau, inseamna tot atat pentru mine! Lasa'ma..Paa`!!

2 comentarii:

  1. Wow , nustiu ce sa mai zic.
    Azi am avut cea mai nasola zi din viata mea , ma.m simtit atat de prsot cum nu ma.m simtit niciodata.

    Versurile tale de aici .. ma cam regasesc in ele la cate mi sau intmplat mie astazi.

    Cel putin ultima parte . A trebuit sa spun ceva de genu fostei mele prietene...
    Imi place foarte mult ce ai scris.
    Succes !

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca si tu treci prin chestiile astea..:(.
    Mersii !:)

    RăspundețiȘtergere