sâmbătă, 23 octombrie 2010

`Prea departe..

Prea departe..sunt, ma simt, sunt singura.
Tu esti acolo, fericit,
Eu sunt aici trista.
Tu esti acolo, de mine iubit,
Eu sunt aici uitata.
Eu vreau doar sa te vad,
Sa te simt, sa fii cu mine.
Tu vrei doar sa ma uiti,
Nu`ti pasa
Ce vreau eu de la tine.
De ce nu pot sa ma prefac si eu ca nu`mi pasa?
De ce trebuie sa fiu eu cea care spune mereu "lasa!"?
De ce nu iti dai seama ca te iubesc?
De ce nu ma asculti cand iti vorbesc?
De ce vrei sa ma uiti?
De ce ma lasi iar singura..?
De ce pun atatea intrebari fara raspuns?
Tu nici macar nu ma auzi..
Totusi, eu te voi iubii!
Caci` eu nu pot sa fiu ca tine,
Fara mila, sau macar recunostinta.
Plina de indiferenta..
Sunt doar ganduri,
Sunt doar amintiri,
Sunt doar niste vise,
Vise fara impliniri..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu