vineri, 22 octombrie 2010

`Raman singura..

De ce? De ce trebuie sa fie atat de greu? Nu pot spune pur si simplu ce am de spus odata?! Nu iti pot spune ce simt, ce vreau, de ce fac toate astea? Sau de ce faci tu toate astea? Eu sunt problema? Pentru ca tu nu esti, deci raman doar eu..Nici macar nu stiu ce vreau sa spun, parca as gandi cu voce tare, dar degeaba, ca tot nu ma aude nimeni. Sau poate ca ma auzi tu, poate stii deja totul, fara ca eu sa scot vreun` sunet, fara ca eu sa respir macar, sa traiesc..Sentimentele mele sunt moarte! si dispar incet`incet si eu, odata cu ele..odata cu el, pentru ca datorita lui traiesc, si fara el nu mai pot zbura, nu mai am aripi, nu mai am suflet. Nu mai am nimic ! Pentru ca tu erai totul, iar acum numai esti. "Poof"! ai disparut ! Iar pe mn mai lasat tot aici, singura ca inainte. De ce nu m`ai luat cu tine? Asa greu era sa ma iei de mana si sa`mi spui: "Vino cu mine!" Ai spus tu cuvinte mai grele, mai dureroase, pentru mine. De ce nu faci nimic? Vorbesc singura..raman singura..Stiam ca asa va fii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu