miercuri, 15 decembrie 2010

De la tine :x


"Ba... io te iubesc, ti'o zic direct                                        
Si pentru tine am respect.                        
C`ai fost aicea langa mine
Si la rau...da` si la bine

Si eu nu innebunesc
Ca tu'mi arati de ce traiesc
Tie pot sa'ti zic orice
Nu ma'ntrebi urat: "de ce?">

Si cand sunt in lumea mea
Cine ma ajuta? Ea.
Ea imi spune ce e bine
Si ce e rau pentru mine.

O prietenie adevarata
Nu poate fi masurata
Poate fi doar demonstrata
Asa cum ea imi arata

Cu ea ma bucur, cu ea plang
Cu ea traiesc, cu ea rad
Si peste ani de'aici incolo
Ea va fii mereu acolo. [te iubesc creatura mea x]

    Sentimentala de tine !:x Foarte tare.
De la sensibila si adorabila, Hellen. :)) <3 Mersii ba Creatura ! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu