miercuri, 24 noiembrie 2010

Mult prea greu pentru mine..


"Nimic nu merge bine..si motivul eu cred ca sunt ! Stau prea mult cu mintea in lumea mea. Ar trebuii sa ma mai trezesc si la realitate. Dar..m.am hotarat sa nu imi mai pese..Adica, pana la urma oricum mori, si nu mai ramane nimic in urma ta..poate daca esti vreo celebritate ceva, ca in rest, tot "prost" ramai.
Asa ca de ce sa imi mai pese?! Si cand te gandesti ca sunt oameni care chiar au probleme adevarate, sunt bolnavi sau nu au ce manca, si eu? eu imi fac griji pentru niste chestii adolescentine? Oricum, e..trist.
 Ce mult mi.as dorii sa imi incep viata de la zero....sau sa ma duc undeva unde nu ma cunoaste nimeni, sa nu fiu judecata, sau barfita..sau ranita, sau, sau toate chestiile astea.
 Sunt prea multe responsabilitati. Mi.e prea greu.
Cateodata stau si ma gandesc si imi amintesc cand eram micuta de tot si vroiam sa fiu aici..s.a intamplat destul de repede..asa va trece timpul si acum..si vor venii si zile mai bune. Dar daca va fii la fel?!
 Tocmai din cauza asta e bine sa nu iti pese si sa nu iti faci sperante ! Adica, daca nu te astepti ca oamenii sa faca lucruri bune, nu vei fii dezamagit. De asta e bine sa tratezi toti oamenii ca pe niste mincinosi si prosti de la inceput ! Da, ca pe niste PROSTI !! Si nu invers, sa iti faci sperante si iluzii, si sa fii dezamagita." [Hellăn <3]
  Dar pana la urma, asta este viata..asta este viata mea ! si deocamdata, nu cred ca se va schimba.

4 comentarii:

  1. O sa se schimbe viata ta si peste ceva timp o sa te enerveze ce ai scris aici.
    Super sincer ai descris aici si imi place mult postarea.
    Poti fugi de lume dar nu poti fugi de tine. Viata ta este inceputa deja si daca ar fi sa o iei de la zero nu ai avea experienta si ai face eceleasi greseli. Toate se intampla cu un scop.
    Cam aiurea sa dau pe aicea cu parerea mea pentru ca vad viata prin experienta mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat. Dar am scris ce am simtit atunci. Probabil, spun probabil pentru ca sunt foarte confuza de sentimentele mele, si n-am idee de ce ma simt asa, sunt asa, acum nu mi-as mai dorii sa se intample ce am scris acolo..dar, inca nu stiu sunt confuza.
    Eu sper doar, cum ai spus si tu, sa se schimbe. Totul. Si in bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. `Ah...imi place cand citezi genii :>:))
    `Aveam o stare ciudata atunci...oricum, ma bucur ca a iesit ceva bun;)
    `kiss, bro.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa, asa:-w
    Spune tot >:p
    Fii reaa ! >:) =)). Vacoo !

    RăspundețiȘtergere